Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Η ΚΙΘΑΡΑ ΜΟΥ

Γεια σε όλους σας!!!!!
Τι κάνετε αγαπημένοι μου φίλοι;;;!!!!! Ελπίζω να περνάτε όμορφα όπου κι αν βρίσκεστε!!!!!!
Σήμερα, λοιπόν, αποφάσισα να σας παρουσιάσω ένα υπέροχο μουσικό όργανο το οποίο λατρεύω και είναι το αγαπημένο όλων των καουμπόηδων!!!!!!
Κιθάρα ένα υπέροχο έγχορδο μουσικό όργανο με ιστορία που εξελίχθηκε μέσα στους αιώνες.
Στην Αρχαία Ελλάδα την συναντούμε με την ονομασία Φόρμιγξ από τις λέξεις πρό και οίμη=φωνή, πρό +οίμη=προοίμιγξ=φόρμιγξ, δηλαδή αυτό που προηγείται της φωνής, αφού σύμφωνα με την παράδοση ο Απόλλων πρώτα έπαιζε την κιθάρα του και μετά ακουγόταν η φωνή των Μουσών.
Επίσης στα αρχαία χρόνια συναντούμε και το όργανο κίθαρις ταυτόσημο με την αρχαιοελληνική λύρα.
Η σημερινή μορφή της κιθάρας ξεκινά στην Ισπανία τον 16ο αιώνα και η κλασική οχτάσχημη μορφή της αποκρυσταλλώνεται στα χέρια ενός μεγάλου τεχνίτη ,Antonio de Torres, με μια σειρά μοντέλων από το 1854 έως το 1888 όπου και καθιερώνεται η μορφή της κλασικής κιθάρας που γνωρίζουμε σήμερα.
Στις μέρες μας μπορούμε να βρούμε μια μεγάλη ποικιλία από κιθάρες που παίζουν διαφορετικά στυλ μουσικής, μερικά από τα πιο διαδεδομένα είδη είναι:
1. Η κλασική ή Ισπανική κιθάρα.
2. Η ακουστική κιθάρα.
3. Η κιθάρα του Φλαμένγκο.
4. Η ηλεκτρική κιθάρα.
5. Η κιθάρα μπάσο.
6. Η arch top κιθάρα.
7. Η Πορτογαλική κιθάρα Φάντος.
8. Η Χαβανέζικη κιθάρα με το όνομα Γιουκαλίλι(μεταφέρθηκε από Πορτογάλους ναυτικούς κάπου στα 1870 στην Χαβάη).

Όποια κιθάρα και να προτιμάει κανείς αυτό το όργανο δεν παύει να είναι το αγαπημένο όλων των καουμπόηδων σε ολόκληρο τον κόσμο!!!

Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!!!!!
Τα λέμε σύντομα!!!!!!!!!!!!!!

8 σχόλια:

  1. Τι όμορφα πράγματα μαθαίνουμε στο blog σου!
    Και αυτό το τραγούδι είναι απο τα αγαπημένα μου...δίνει μια αίσθηση ελευθερίας που μόνο οι άνθρωποι της φάρμας μπορούν να νοιώσουν!
    Καλή συνέχεια Τζέσσυ,τα λέμε!!!
    Ελευθερία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και από εμένα!!!
    Μιχάλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ελευθερία μου για τα καλά σου λόγια!!!!!!!!! Χαίρομαι πολύ που σε ενδιαφέρουν τα άρθρα μου!!!!!!!
    Σε επόμενη ανάρτησή μου θα βάλω το τραγούδι που μου είχες γράψει ότι σου αρέσει και θα στο αφιερώσω!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γειααααααααααα σου Μιχάλη μου!!!!!!!!!!
    Χάρηκα που πέρασες μια βόλτα από το μπλογκόσπιτό μου!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!
    Τα λέμε σύντομα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Τζέσσυ,πολύ όμορφο το άρθρο σου για την κιθάρα και η ετυμολογική ανάλυση που δίνεις εξαιρετικά ενδιαφέρουσα,πράγματι ο τεχνίτης, Antonio de Torres, υπήρξε εκείνος που καθιέρωσε τον σημερινό τύπο της κλασικής κιθάρας που αποτελεί και ένα απαύγασμα σχεδιαστικής απλότητας αλλά και αισθητικής! Το τραγούδι που έβαλες ταιριάζει απόλυτα με τον τίτλο της ανάρτησης σου...σου εύχομαι καλή και δημιουργική συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε Luthier!!!!!!!!!!!
    Είναι μεγάλη επιτυχία αν σου άρεσε το άρθρο μου γιατί εσύ σαν οργανοποιός τα γνωρίζεις όλα αυτά καλύτερα από εμένα!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!
    Τα λέμε σύντομα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα καου-μπόισα μου! Ελπίζω και να είσαι και να αισθάνεσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα φίλε μου Ευ αγωνίζεσθαι!!!!!
    Είμαι καλά και χαίρομαι που πέρασες από το μπλογκόσπιτό μου!!!!
    Καλή συνέχεια!!!!!
    Τα λέμε σύντομα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή