Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Το παιχνίδι των 11 ερωτήσεων!!!! Καλό μήνα!!!!!

                                                             
Καλησπέρα σας καλοί μου φίλοι!!!! Πώς περνάτε; Ελπίζω να είστε όλοι καλά!!!

Έχω ετοιμάσει μερικές πασχαλινές αναρτήσεις αλλά δεν θα μπορούσα να μην παίξω πρώτα το παιχνίδι που με προσκάλεσαν!


Πριν λίγο καιρό η φιλενάδα μου η Marie από το ιστολόγιο Marie-Meraki,
marie-meraki.blogspot.com 

με προσκάλεσε να παίξω το παιχνίδι των 11 ερωτήσεων!!! Θα απαντήσω λοιπόν στις 11 ερωτήσεις της φίλης μου και μετά θα προσκαλέσω 11 φίλους μου να απαντήσουν σε 11 δικές μου ερωτήσεις!!!


Οι ερωτήσεις της Marie είναι:

1.) Πόσες ώρες περίπου κάθεστε στον υπολογιστή;
Μία με δύο ώρες περίπου μόνο όταν έχω ελεύθερο χρόνο που σημαίνει πως δεν κάθομαι στον υπολογιστή κάθε μέρα!

2.) Βλέπετε το ποτήρι μισοάδειο ή μισογεμάτο;
Μισογεμάτο!!!

                                                         3.) Έχετε κατοικίδιο ζωάκι;
Ένα αλογάκι, τον Άπαιχτο!!!

                                              4.)Ποια είναι η αγαπημένη σας μουσική;
Pop, country!!

                                       5.)Η διάθεσή σας είναι καλύτερη τη μέρα ή τη νύχτα;
Τη μέρα φυσικά!!!

                                                    6.) Προσεύχεστε πριν κοιμηθείτε;
Ναι, πάντα!!!

                                              7.) Ποιο είναι το αγαπημένο σας λουλούδι;
Μαργαρίτα!

                                                              8.) Τι ζώδιο είστε;
Αιγόκερως!

                                                            9.) Υπάρχουν εξωγήινοι;
Ίσως και να υπάρχουν...

                                           10.) Ποιο είναι το μεγαλύτερό σας ελάττωμα;
Κάποιες φορές είμαι πολύ ευαίσθητη!

                                           11.) Ποιο είναι το μεγαλύτερό σας προτέρημα;
Είμαι χαμογελαστή και αισιόδοξη!!!



Και τώρα οι δικές μου ερωτήσεις...:

1.) Ποια είναι η αγαπημένη σας φράση;
2.) Πόσο καιρό έχετε το blog σας;
3.) Ποια είναι τα σχέδιά σας για το καλοκαίρι;
4.) Ποιο είναι το στυλ σας;
5.) Τι σας χαρακτηρίζει;
6.) Τι βλέπετε απ' το παράθυρό σας;
7.) Έχετε ποτέ μετρήσει τ' αστέρια;
8.) Ποια είναι η αγαπημένη σας γιορτή;
9.) Σε ποια πόλη ή χώρα θα θέλατε να ταξιδέψετε;
10.) Αν είχατε άλλο όνομα ποιο θα θέλατε να είναι;
11.) Ποιο είναι το αγαπημένο σας τραγούδι;



Αν έχουν χρόνο να απαντήσουν οι καλοί μου φίλοι:


Ευγενία και Ευαγγελία από το http://koritsiagiaspiti.blogspot.com/

Αναστασία Νεραϊδόσκονη από το

love2love από το http://love-love2love.blogspot.com/ 

marileni από το http://marileni2.blogspot.com/





Foufoula από το http://foufoula89.blogspot.com/



Χαιρετίσματα σε όλους σας!!!
Φιλάκια πολλά, τα λέμε σύντομα με ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ!!!!
Γεια σε όλους!!!!!

14 σχόλια:

  1. Κοριτσάκι μου γλυκό! Αλήθεια έχεις αλογάκι????? Λατρεύω τα άλογα!!! Ευχαριστώ για τις ωραίες απαντήσεις σου, μου αρέσουν πολύ επίσης και οι ερωτήσεις που έθεσες! Πολλά φιλάκια φιλενάδα μου, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υ.Γ. Φανταστικές οι φωτογραφίες σου! Φιλάκια πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΕΙΑ!!!!!!!!!!ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔ.ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ για την πρόσκληση!! Σου εύχομαι Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βλέπω η Αγρια Δύση παραηρέμησε, ανθοστολίστηκε, εξομολογήθηκε και εμείς περιμένουμε Πασχαλινές αναρτήσεις...μη τάξεις είμαστε!
    Φιλάκια πολλά και μη χάνεσαι,γιατί θα εξαγριωθούμε εμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι φιλενάδα,έχω ένα πανέμορφο αλογάκι!!!!!!!! Κι εγώ λατρεύω τα άλογα, είναι τα ομορφότερα ζώα!!!!!! Σε ευχαριστώ κι εγώ που με προσκάλεσες στο παιχνίδι!!!!!!
    Να 'σαι καλά!!!!! Καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ πολύ Marie!!!!!!
    Καλή συνέχεια στο ανεπανάληπτο ιστολόγιό σου φιλενάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΗ FOUFOULA!!!!!!!!
    NA'ΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΦΙΛΗ MANIA!!!!!!!!
    ΝΑ'ΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!! ΤΑ ΛΕΜΕ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς την φίλη Χαρά!!!!!!!
    Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου!!!!!
    Να'σαι καλά!!!!!
    Έρχονται οι πασχαλινές αναρτήσεις!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!
    Καλή συνέχεια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπεροχες φωτογραφιες!!!!Σου ευχομαι καλη συνεχεια και καλο πασχα!!!!Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε ευχαριστώ πολύ Κατρίνα!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωραίες φωτογραφίες φίλη Τζέσσυ και ωραίες οι απαντήσεις σου καθώς και οι ερωτήσεις σου:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ πολύ φίλε Ανώνυμε 1:04!!!!! Μείνε συντονισμένος για να τα λέμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή